آموزشی

ساخت اسلحه اسباب‌بازی کلاشینکف

Posted On شـهریور ۲, ۱۳۹۶ at ۱۰:۰۲ ب.ظ by mohammad roostaei / 13 Comments

جنگ با تمامـی تلخی و حشتناک بودن‌اش، ماکت کلاشینکف چیزی را درون خود دارد کـه وقتی درون بازی‌های کودکانـه بـه کار گرفته مـی‌شود، دیگر از آن همـه وحشت و دلهره نشانی ندارد. ماکت کلاشینکف چرا کـه به عنوان یک بازیچه درون دستان کودکان و نوجوانان قرار مـی‌گیرد. ماکت کلاشینکف تفنگ‌ها همگی بخشی از دنیـای کودکانـه ما را تسخیر کرده‌اند. همـه ما بخشی از بازی‌های روزگار نوجوانی‌مان را با تفنگ‌ها شکل داده‌ایم.

اما تفنگ‌های اسباب‌بازی روزگار کودکی ما با نمونـه‌های امروزی‌شان، بسیـار متفاوت است. تفنگ‌هایی کـه ما درون روزهای کودکی با آنـها بـه جنگ دشمن مـی‌رفتیم، بسیـار ساده و ابتدایی و در خیلی از موارد تنـها محدود بـه تکه‌ای چوب مـی‌شدند. اما حالا درون کنار بسیـاری از ساخته‌های دست تکنولوژی و صنعت، بازیچه‌هایی بـه بازار آمده‌اند کـه کمترین فاصله و تفاوت را با مثال واقعی‌شان دارند. تفنگ‌های اسباب‌بازی نیز، از این جمله‌اند. تفنگ‌های کـه این روزها درون دست بچه‌ها مـی‌بینیم، کمابیش ما را درون مطابقت با نمونـه‌های واقعی، فریب مـی‌دهند.

امروز نیز ما تصمـیم گرفته‌ایم درون ادامـه آموزش‌هایی کـه در آن بـه ساخت اسباب‌بازی‌ها مـی‌پردازیم، ویدیویی بارگذاری کرده‌ایم کـه روش ساخت یک کلاشینکف اسباب‌بازی را آموزش مـی‌دهد. اسباب‌بازی کـه با ساده‌ترین ابزار و وسایل ساخته مـی‌شود.  

دانلود نقشـه ها

نقشـه ۱ – نقشـه ۲ و ۵ – نقشـه ۳ و ۴ – نقشـه ۶ – نقشـه ۷ – نقشـه ۸


: ماکت کلاشینکف




[ساخت اسلحه اسباب‌بازی کلاشینکف - آکرومارکت ماکت کلاشینکف]

نویسنده و منبع: mohammad roostaei | تاریخ انتشار: Mon, 18 Jun 2018 06:10:00 +0000